loading...

کلینیک لاغری خوبشو

اولین جدول رژیم غذایی که در ادامه ذکر شده است معمولا این قابلیت را دارد تا با ترکیب پیشنهادات ذکر شده تا یک ماه نیز مورد استفاده قرار گیرد. اما به این نکته توجه کنید که اگر قصد دارید تا این رژیم را در

خوبشو بازدید : 233 سه شنبه 12 شهریور 1398 نظرات (0)

اولین جدول رژیم غذایی که در ادامه ذکر شده است معمولا این قابلیت را دارد تا با ترکیب پیشنهادات ذکر شده تا یک ماه نیز مورد استفاده قرار گیرد. اما به این نکته توجه کنید که اگر قصد دارید تا این رژیم را در کنار برنامه‌های دیگر استفاده کنید مناسب‌ترین حالت این جدول رژیم لاغری استفاده در 3 تا 4 هفته‌ی ابتدایی یک رژیم غذایی برای تناسب اندام است.

جدول برنامه رژیم غذایی 30 روزه

تصویر جدول برنامه رژیم غذایی 30 روزه 

معمولا مناسب‌ترین حالت استفاده از این رژیم این است که بتوانید از ترکیب پیشنهادات مختلف آن استفاده کنید تا نتیجه‌ای که حاصل می‌شود روند درست‌تری داشته و همچنین عادت به مواد غذایی باعث نشود تا از رژیم خود زده شوید، زیرا بسیار از افراد به دلیل عدم انعطاف رژیم غذایی دلسرد شد و دیگر رژیم خود را ادامه نخواهند داد و همین موضوع باعث خواهد شد تا نتیجه دلخواه را کسب نکنند.

توضیحات جدول برنامه رژیم غذایی 30 روزه

همان طور که گفته شد تمرکز این رژیم بر روی سادگی آن بوده و سعی می‌شود تا همواره در هفته‌های اول سخت گیری‌های شدیدی وجود نداشته باشد تا فردی که از این رژیم استفاده می‌کند با انرژی بیشتری ادامه راه را طی نماید.

دقت نمایید که اولویت پیشنهادات در این رژیم غذایی در جدول بسیار حائز اهمیت است و سعی کنید آن را به ترتیب رعایت نمایید تا علاوه بر عادی شدن روال رعایت رژیم بتوانید از تمامی موادی که مورد نیاز بدن شما هستند نیز استفاده کنید.

در ادامه جدول متنی رژیم شماره 1 را مشاهده می کنید (عکس جدول در بالاتر) :

وعده غذایی زمان مناسب پیشنهاد اول پیشنهاد دوم پیشنهاد سوم
نوشیدنی سم زدا ناشتا 7 تا 7:30 صبح دتوکس لیمود، توکس زنجبیل، دتوکس زیره، دتوکس سرکه سیب، دتوکس خیار
صبحانه 8 تا 9:30 صبح سفیده تخم مرغ بلغور جو دوسر بادام
میان وعده 10:30 تا 11:30 صبح سینه مرغ بدون استخوان سیب زمینی شیرین  آب پز یا پخته شده نصف فنجان گردو
ناهار 12:30 تا 2:30 ظهر سینه مرغ بدون استخوان نصف فنجان برنج قهوه‌ای دانه بلند 1 فنجان کلم بروکلی خردشده ، آب پز یا بخارپز
عصرانه 5 تا 6:30 عصر 1 قاشق از آب پنیر ایزوله شده نصف یک موز 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
شام 8 تا 9:30 شب 1 نان ذرت مکزیکی سفید 1 فنجان کدو سبز خردشده آب پز 2 فنجان مخلوطی از سبزیجات با سرکه
نوشیدنی قبل از خواب 10 تا 11:30 شب بهترین نوشیدنی آب گرم است

 برای خواندن و دیدن سایر جدول ها : رژیم غذایی در جدول ؛ ۴ جدول کامل برنامه رژیم غذایی روزانه برای لاغری


 نکات مهم برنامه و رژیم غذایی در این جدول

در این رژیم توجه داشته باشید که به دلیل استفاده از انواع مواد غذایی مغذی بهتر است تا به اندازه کافی از آن مصرف کنید زیرا میزان کالری و پروتئین و حتی چربی این برنامه غذایی کاملا با جزئیات محاسبه شده و مصرف بیش از اندازه آن می‌تواند باعث شود تا از نتیجه‌های دریافتی خود رضایت کافی را نداشته باشید!

معمولا در این رژیم غذایی پیشنهاد می‌شود که هر روز حتما یک لیوان شیر یا ماست مصرف کنید و بیش از 7 حبه قند استفاده نکنید! در طول استفاده از این رژیم حتما از سرکه و روغن زیتون ذکر شده استفاده کنید و در صورت استفاده یک ماهه سعی کنید تا یک هفته در میان مصرف آن را تغییر دهید.

هر حبه قند می‌تواند با 6 عدد توت خشک، 6 عدد مویز، 2 عدد پولکی و 12 عدد کشمش برابری کند.این نکته به این دلیل ذکر شده است که یاد آور شویم در حین استفاده از یک برنامه رژیم غذایی در جدول می‌توانید از جایگزین‌های هر ماده غذایی نیز استفاده کند. در نتیجه با توجه به ذائقه خود انتخاب‌های آگاهانه و درستی داشته باشید.

رژیم غذایی بالا برای چه کسانی مناسب است؟

برنامه غذایی بالا که اولین برنامه غذایی ذکر شده است می‌تواند مهم‌ترین گام برای تمامی افرادی باشد که قصد شروع یک مرحله کاهش وزن را دارند، در اولین مرحله علاوه بر تمرکز بر روی کاهش وزن باید بر روی رفتار‌های بدنی و عادت‌های بدنی نیز تمرکز شود تا فرد دچار هیچ مشکلی نشود. در نتیجه دقت نمایید که اگر می‌خواهید یک رژیم را آغاز کنید و هیچ مشکلی از بابت سلامتی ندارید این برنامه می‌تواند به شدت مفید واقع شود.

همچنین جدول برنامه غذایی فیبر را ببینید

این مورد رو تو سایت سلامت نیوز دیدم که میگفت : یکی از موارد لازم در برنامه غذایی فیبر است. برای رسیدن به تناسب اندام و کوچک کردن نواحی که با آن مشکل دارید باید به فکر کاهش چربی کلی بدن باشید، که به معنای کاهش کالری است. به گزارش سلامت نیو به نقل از سایت دکتر کرمانی خوردن غذاهای سرشار از فیبر در وعده های اصلی و میان وعده ها باعث می شود زودتر سیر شوید و دیرتر هوس غذا کنید .پس خوردن غذا به این شکل باعث کاهش کالری دریافتی و در نتیجه آب شدن چربی ها می شود. علاوه بر این دریافت فیبر به اندازه کافی – روزانه 25 تا 30 گرم – شکمتان را خوشحال می کند و مانع نفخ می شود، فیبر موجب کاهش خطر سرطان پستان و دیابت نوع 2 نیز می شود. سلامت نیوز: جدول/اگر می خواهید زودتر لاغر شوید این سبزیجات را بخورید.

جدول رژیم غذایی فیبر

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 756
  • بازدید کلی : 3,370